آدام لامبرت یک همجنس گراست مثل lp! و اعتراف میکنم من عاشق متن ها و صدای هر دو این خواننده ها هستم 

عاشق فراز و فرود های lp و متن های قوی Adam

با من گوش بدید :)

Never close our eyes 

Dreamer

 

یکجایی از آهنگ اولی آدام میگوید 

why can't we just live life with no consequence and always live in the now 
 
چرا نمیتونیم بی دغدغه و مشکل زندگی کنیم ؟ چرا نمیشه که تو لحظه باشیم ؟
.
بارها تکرارش کردم و آهسته و یواشکی وارد متن زندگیم کردمش ،من اینجام و این لحظه میخوام که فقط خودم باشم با افکار خودم زنده گی خودم و آدمای واقعی خودم بدون اینکه به گذشته و آینده فکر کنم ،بدون اینکه احتمال و پیش فرضی بیارم ،اره خیال میکنم ولی از یاد نمیبرم که پلهٔ واقعیت  یه قدم جلوتره.
از یاد نمیبرم که خانواده مهم تره،آرامش سکوی پرتاب منه و خوب بودن تنها شانس من برای رسیدن به آرمانی ترین ورژن منه .
در لحظه باشید و زنده گی کنید بدون حاشیه و حرف و خیال!به قول آدام در همون اوایل آهنگ 
There's plenty of time to sleep when we die