چون زباد وقت ندارم ودیگه باروبندیل و کامل بستم و  تو همین  زمان کم 8 تا نظر ازتون دریافت  کردم و  ممنون از لطفتون نسبت به من ؛ خیلی،به شدت ماهید :)  

کانال  رو زدم  امیدوارم یک  دورهمی  دوستانه باشه و اینطور  من هم بتونم بیشتر بنویسم،صدا ضبط کنم،پیشنهادهای خوب بدم، اینجا بگم برام به هیچ عنوان مهم نیست  چند نفرید دو نفر پنج نفر تنها چیزی  که برام  خیلی  مهمه  نگاه بدور از خستگی شماست؛ دلم میخواد همین چندنفر هم که هستید و وقت میزارید و متن رو در وب میخونید با همون حوصله کانال  رو هم بخونید ،سعی  میکنم یعنی  همیشه  سعی مییکنم بهترین  باشم و همون حرف شعاری" فقط و  فقط کیفیت  برام مهمه ،فقط  و فقط حوصله شما:) " 


یه تذکر کوچیک: دوستان جان،عزیزای دلم هر موقع هر زمان فکر کردید  متن های کانال  رو دوست ندارید ،هروقت  خسته شدید خواهش  میکنم لفت بدید و خلاص:) خیلی  دوستون دارم:)


* به زودی  شروع میکنم:)


Telegram.me/ji_koo