++++ حتمن قبلن خواندن متن آهنگ my way از Frank Sinatra را دانلود کنید و همزمان بخوانید++++

 

آه که چقدر دلم میخواد غرق بشم تو مولانا تو فیه ما فیه، وقت بزارم و بخونم و بخاطرم بسپارم. یه تقویم دارم درست میکنم و پشت هر کدوم از ماه هایی که درست میکنم یه حکایت کوتاه از فیه ما فیه می‌نویسم.

گذشته من پر از اشتباه بوده(شاید بگید هممون دختر!) و هست کماکان.

هیچ وقت منکرش نمیشم، اون شب یه آهنگ گوش دادم که عین زنده گی منه،حمید هم همینو گفت. وایستاده بود رو سن و میگفت این اهنگ حکایت زندگی منه.( حمید یکی از شرکت کننده های پرشین تلنت)

میدونم یکم پراکنده دارم حرف میزنم ولی نگران نباشید درست جمعش میکنم!قول میدم.

اسم آهنگ چیه؟ my way کی خونده؟frank Sinatra

یجاییش میگه :

Regrets, I’ve had a few

but then again, too few to 

میگه آره درسته یه سری پیشمانی داشتم ولی اونقدری ارزش نداره که بخوام ازشون یادی کنم! 

منم تو زندگیم پیشمونی های بزرگ دارم و همیشه میترسیدم کسی بفهمه و اذیتم کنه، بخاطر ندانستنم طردم کنه، من همیشه از کارای بدم فرار میکردم ولی حداقل این اهنگ بهم یاد داد از خودت چی؟ از خودتم فرار میکنی؟

من همیشه گفتم: نمیدونم، به هیچی فکر نمیکنم، الان نمیدونم چی بگم، ویکسری مترادفات چرت دیگه!

این اراجیف رو دیگه دوست ندارم،راستش دیگه متنفرم از حرف نزدن که تهش پشیمونی داره، از گفتن (نمیدونم)ی که قبلش زحمت فکر کردن رو ازم میگیره گند میزنه به هیکل روانم،من دیگه از « هیچ بزرگ» انزجار دارم.

فرناز بهم یاد داد باید حرف بزنی، باید با صدای بلند حرف بزنی، باید سعی کنی، زور بزنی، گفت: میدونم واسه تو یکی سخته واسه تویی که تو این دو سه سالی که از حفظمت همش تو فکری، وقتی میگم « به چی داری فکر میکنی؟» میگی:« به هیچی» گفت : زهرا قسم میخورم حرف نزن بزرگترین گناهته ،وا بده دختر،شل کن بره، بلآخره یکی خوشش میاد و یکی هم نمیاد، واسه خوش نیومدن هم باید حرف زد،بحث کرد، گفت: کسی لالت نکرده، تو خودت زدی به لالی

مولانا تو یکی از حکایت های فیه ما فیه  از یه عاشق و معشوقی قصه میگه و اینجوری تفسیر میکنه که آهای آدما:

 تمام زندگی مثل داستانه .زندگی شما بلند شده از نوع نگاهتون به اون . اگه مثل یه عاشق به زندگیتون نگاه کنید همه چیز آروم،روشن و سبکه.

اگر از سر هوس( منفی) به زندگی نگاه کنید،همه آدما رو گم میکنید،خودتونو گم میکنید دیگه خبری از حال خوب و مغز سبز و موجای ابی و آروم نیست. دید منفی  (مثلن به تعبیر من یکیش منفعل موندنه) مثل مانع، مثل سد میمونه که اجازه نمیده اونطوری که باید زندگی کنید.خلاصه اینکه با اعتقادات چرت و سطحی خود گند نزنید به بدن ظریف و خوش تراش زندگی، اگر یه درصد « هندسه اندام» زندگیتون براتون ارزشمنده شفاف باشید، رها باشید،نترسید و نگران نباشید. بزارید رو فرم بمونه و سلامت!

نمیدونم خوب تموم کردم یا نه. خلاصه که یه زندگی که بیشتر نداریم. الان دیگه تکرار نمیشه.منم میترسم اما بیاین نترسیم.