با امروز میشه تقریبا یک سال کوفتی که میخوام سریال this is us رو شروع کنم برای تقویت زبان! و امروز بالاخره سه اپیزود اول سیزن یک رو دانلود کردم. بارها گفتم که نفس عمل مهمه؟ مزخرف گفتم ایندفعه هرکی شروع نکنه و این سریال خفن رو نبینه خره!!!

این روزا با حرف زدن با "شوکا" میگذره ،"کارن" اومده خواستگاری و اوضاعِ روحیش بهم ریختست، خانواده ها! و هیهات از خانواده ها ، من سه سال تمام با شوکا و کارن زندگی کردم و میشناسمشون و میدونم چقدر عجیب بود این رابطه و چقدر فراز و فرود داشت و چقدر شیرین دووم آوردن و سنگای رابطه رو باهم گذاشتن و آوردن بالا، حالا رسیده به تو کاری و گچ کاری و بلاه بلاه بلاه .

امروز دومین مرتبه بود که سرپا نیم ساعت حرف زدم و حرف زدم و چایم یخ زد و تُف کردم بیرون! اعصابم به کل ریخت بهم و بعد قطع کردن گوشی خودمو تو پنجره ی اتاقم که روزا سبزه نگاه کردم و گفتم" هِی چته؟ بچسب به خودت هنوز  پِی ساختمونتو نکندی دلشورهٔ گچ کاری خونه ی همسایه رو داری؟ " 

حالم بد شد ، حالم بد شد که بعضی وقتها حواسم به خودم نیست. که دیگه رها پیشم نیست که بغلم کنه بگه " عوضی یکم برا زندگیه خودت جون بکن، بسه بقیه ،بسه" 

امروز تا تونستم پیاز خوردم با غذا و گند زدم به معدم و کل بعداظهر " آی هد ناشِس !!!" پاشدم ورزش کردم تا یکم حالم جا بیاد و دوباره بچسبم به کارُ بارُ زندگی، خیلی عقبم و میخوام بزنم تو صورتم و بگم " پامیشی یا با اُردنگی پات کنم؟"

پ.ن: من آدم امر به معروفِ نزدن حرف زشت و بدم چون میدونم همه این حرفای زشت تاثیر بزرگی روی آینده خودمون و فرزندانمون میذاره ،مخصوصن که دختر باشی ، مخصوصن که بخوای سالهای دورِ آینده مادر بشی ،اصلن نخوای خودت که هستی ! وجود خودتو ناآروم و عصبی نمیخوای که!؟  ولی اینایی که نوشتم با همه تند بودنش فقط جنبه تخلیه کردن داره ولاغیر:) هنوز همون زهرای گل و گلابم که از حرفم هوارتا گل و بلبل در میشه :))) 

سو گایز ، پاشید بتکونیم خودمونو و صفا بدیم که من یکی که حالم از بیشتر امسال بهم خورده و فقط دلم میخواد تموم شه . پاشیم درست حسابی جلا بدیم این گردُ غبارِ کوفتی رو .

پ.ن 2: فقط یکی باید باشه تعداد دفعات کوفتی گفتن من رو بشماره:))