الان که دارم براتون مینویسم نشستم رو صندلی ته سالن و منتظرم ناشا (ناهار و شامم) آماده بشه!  امروز از بیشمار دیپ وُرک های این یک سال قوی شدن ذهن و جسمم رو بعد از دو هفته شروع کردم!  و اما دیپ وُرک چیه ؟

مثال زنده خودم رو میزنم ، مثلن امروز ساعت 4 از کتابخونه برگشتم و باید بیست دقیقه منتظر میموندم تا نونوایی نون رو اماده کنه.  خوب من نمیتونم غذای غیر دخالت دست ادمایی که میشناسم رو بخورم و تمام بدنم یخ بود و هست و مشخصه که به شدت افت قند پیدا کردم و گشنمه:) تا اماده بشه و زیر قابلمه رو روشن کنم!  معجزه ای از راه رسید و من بعد از مدتها یهویی خوردم به یه اسم اشنا!  پادکست 22 بی پلاس  ،علی بندری! در مورد deep work  . و همزمان که لباسایی که شسته بودم و صبح گذاشتم رو تخت ،وسیله های کیفم ، ظرفای نشسته  رو بهشون میرسیدم این پادکست رو بلخره گوش دادم با عشق و نهایت علاقه!  و دیدم خیلی جاها تو این یه سال دیپ وُرک کردم!  مثلن چی؟ من یک سال تمام هر روز یک ساعت خودم با خودم پیلاتس کار کردم و تونستم بدنم رو به جهت سلامت روحم و خالی کردن خودم  تا جایی که ( هنوز کاملن راضی نیستم ) توان داشتم بسازم ، صبح های زود بیدار شم و دیگه خبری از نماز صبح های نخونده نیست یا خیلی کمتر شدن، وقتایی که راه میرم ذهنمو میبرم سمت مسائل حاشیه زندگیم ، یک ماه بلکم بیشتر همه سوشال مدیا رو بستم و جالب اینجا بود اصلن برام مهم نبود و فهمیدم کلن یه ادم غیروابستم!و ؟ خیلی..بلاه بلاه بلاه 

زیاد در موردش خونده بودم همین یه سالی که تونستم یک هزارم از ابعاد روحی و جسمی  خودم رو بسازم باهاش ولی متاسفانه همیشه از گوش دادن پادکست در میرفتم تا که امروز کاملن و بدون اتلاف وقت گوش دادمش. 

نمیخوام زیاد بگم چون خود پادکست تقریبن 40 دقیقه ست ، برید گوش بدید کیف کنید کیف کنید کیف کنید .

 

* پادکست 22 بی پلاس