دنبال بحث جذاب میگردید؟ آیا حوصله تان پا رفته؟!( یه چیز تو مایه های فراسررفتگی!) کمبود خنده از نوع دندانی دارید؟ وارد یک ساختمان پزشکان شده طبقه دکتر تغذیه را پیدا کرده و وارد مطب شوید! مطمئنا هر چه قدر هم زود آمده باشید باز هم یک عده قبل از دکتر در مطب را گشوده اند

! بگذریم؛ بدو ورود شما ابدا نگاهی به چشم و ابروی شرقی تان نمیکنند بلکه اول شکم مبارک را بررسی کرده و طی بررسی های متداول مشخص شده آدم های لاغر شکم آدم های قلنبه را نگاه کرده و حسرت میخورند و بالعکس قضیه حسرت عمیق تری دارد!! خانم های پرانرژی تر از هیچی نخوردن هایشان میگویند از اینکه با چه بدبختی دست از دلستر و نوتلا برداشته اند! از اینکه با چه حسرتی پنیرخامه ای و نون فتیر را از لیست خریدشان حذف کرده اند! 

نوجوان ها از منع شدن هندوانه و خربزه میگویند و دلشان میخواهد روز موعد برسد ( وزن ایده آل منظور) و تا جا دارند یک روز دلی از هندوانه خوری درآورند! جذاب ترین قسمت قضیه آنجاست که به علت ازدحام بانوان،  آقایون به پیشنهاد منشی میروند یک دور میزنند و برمیگردند ولی هیچ گاه نفهمیدم چرا آخر سر نوبتشان میشود!! 

میگفتم بعضی ها هی میگیرند هی ول میکنند و دکتر میگوید نمیفهمم چرا هر ماه دو کیلو کم میکنید، با این رژیم حداقل هر پانزده روز سه کیلو و نیم تان باید آب شود ادامه اش هم اضافه میکند روزی نیم ساعت پیاده روی میکنید؟  خانم جواب میدهد آقای دکتر بچه کوچیک دارم سخته!!  آقای دکتر هم میگوید مشکلی ندارد برقصید! ( عاشق این دکتر نباید شد؟! با این پیشنهادهای مدرنش!!)

بیشتر دقت کنید قضیه جذاب تر هم میتواند شود، کمربندهای مانتو از همان اول شروع دوره محکم بسته میشود چرا که بانوان تاکید دارند اعتماد به نفسشان را باید بیشتر کنند وگرنه روز به روز گوشه گیر تر میشوند از آن طرف مرد های آفتاب سوخته چند دور  بیرون زده. بیخیال به دیوار تکیه داده و  سرشآن توی تلگرام است و بین کانال هایشان سوییچ میشوند!!...

* این رشته سر دراز دارد..